Dijous 6 d’abril és el dia mundial de l’exercici físic i a Atenció Primària Vallcarca – Sant Gervasi el celebrem amb un matí d’activitats per a usuaris i professionals del CAP.
A les 11 h farem marxa nòrdica gràcies a la col·laboració de l’Hospital de Sant Rafael. Només hi ha 50 places, si us interessa participar-hi, ho podeu comentar amb el vostre metge/ ssa de referència.
A les 12:30 h la professora Sara Zarza, encarregada del nostre taller de tai-txi, farà una exhibició de tai-txi amb els seus alumnes.
Novetat: d’ 11 a 15 h disposarem de diversos tipus de material esportiu per practicar plegats: taula de ping-pong, xarxa de voleibol i bàdminton, cistella de bàsquet, fresbee i pilota de rugbi.
A les 14 h els responsables del programa Land Water del centre esportiu PutxetSport presentaran l’activitat als professioanals del CAP i faran una sessió d’entrenament funcional.
A més, al llarg del matí oferirem fruita i aigua com a refrigeri.
Totes les activitats tindran lloc davant de l’edifici Pedraforca.
Us esperem!